MANAGEMENT ASSZISZTENS

A német CLOOS cég magyarországi képviseleteként az utóbbi közel 30 évben sikeres,  megbízható, elismert magyar cégként egyre magasabb szintekre fejlődtünk és további hosszútávú céljaink, terveink vannak.

EGY ERŐS SZÁNDÉKKAL, AKARATTAL ÉS KÉPESSÉGEKKEL RENDELKEZŐ MANAGEMENT ASSZISZTENST KERESÜNK HOSSZÚTÁVÚ CÉLJAINK TÁMOGATÁSÁHOZ.

Szeretnél egy dinamikusan fejlődő cég, energikus női vezető mellett fejlődési és karrierlehetőséget? Kihívásokra, sikerekre vágysz és nagy életenergiákkal rendelkezel? Szereted, ha zajlik körülötted az élet? Optimista, vidám, energikus, boldog,  kiegyensúlyozott  személyiség vagy? Tudsz rendszerben gondolkodni, kedveled az adminisztrációt, de a kreatív, önálló feladatoktól sem ijedsz meg?

Ha magadénak érzed a leírtakat, TÉGED VÁRUNK, JELENTKEZZ!

Feladatok:

Tulajdonos-Ügyvezetői terület:

  • – a cégvezető napi tevékenységének hatékony és teljes körű menedzselése
  • – gépjárműflotta és egyéb céges biztosítások kezelése alkusz segítségével
  • – székhely-fióktelep ügyintézések
  • – hatósági, jogi ügyintézések – szerződések nyilvántartása
  • – külföldi utazások szervezése

 

Pénzügy terület:

  • a pénzügyi munkatárs helyettesítése számlázásban – szabadság, betegség esetén

 

Irodavezető pozíció:

  • – vendégek fogadása, bejövő telefonok kezelése, postabontás, dokumentumok iktatása, parkolóhelyek kezelése
  • – az iroda zavartalan működésének biztosítása:
  • – közüzemi ügyintézések, irodai beszerzések, területi leltárak kézbentartása
  • – munkavédelemmel, tűzvédelemmel, üzemorvossal kapcsolatos feladatok
  • – külső-belső kommunikációk, meetingek esetén jegyzőkönyv készítése
  • – HR-vezető támogatása be- és kiléptetési folyamatokban, adminisztratív ügyekben, alapvető helyettesítése távollét esetén

 

Elvárások:  

  • – többéves releváns munkatapasztalatok
  • – Microsoft Office erős felhasználói szintű ismerete
  • – magabiztos német és/vagy angol nyelvismeret
  • – pénzügyi gyakorlat, tapasztalat
  • – pontos, alapos, önálló munkavégzés, analitikus gondolkodásmód
  • – kiváló problémamegoldó, képesség, jó logika
  • – proaktív, önmotivált hozzáállás
  • – jó kommunikációs képesség, empátia, rugalmasság
  • – nyitottság az új ismeretekre, gyakorlatra
  • – határozottasszertív személyiség
  • – rendszerszemlélet, koncepcionális látásmód
  • – szimultán feladatvégzés képessége – „multitasking”

 

Amit kínálunk:

  • – stabil, fejlődő cég, családias, vidám légkör
  • – összetartó csapat
  • – biztos jövedelem
  • – belső és külső képzési lehetőségek
  • – egyénre szabott bónusz-csomagok:
    • – születésnap alkalmából szabadnap
    • – eseti Home Office lehetőség
    • – munkába járás hozzájárulás,
    • – iskolakezdési támogatás,
    • – hűségjutalom,
    • – évvégi prémium,
    • – munkavégzés hétfőtől péntekig

 

Fényképes önéletrajzodat Ruttkay Rita várja: hr@cloos.hu. Telefon: 20 383 5983

Modern telephelyünk a Nagytarcsa Ipari Parkban található, Budapesttől 10 km-re az M0 mellett.

Jelentkezés:

Ha testhezállónak érzed a feladatkört, önéletrajzod a hr@cloos.hu e-mail címre várjuk. Modern telephelyünk a Nagytarcsa Ipari Parkban található, Budapesttől 10 km-re az M0 mellett. www.cloos.hu